29/11/12

TEATRO IMPROVISADO

5,4,3,2, IMPRO!!!
O pasado martes o Departamento de Lingua e Literatura Castelá organizou no Instituto unha representación de teatro improvisado a cargo do grupo "Los Dunguis".
O alumnado de primeiro ciclo da ESO gozou dunha sesión dinámica e entretida na que as actrices mostraron diferentes técnicas de improvisación, incorporando frases que o alumnado escribira previamente.
Representaron a mesma escena en 3 minutos, en 1 minuto, en 30 segundos, intercambiaban os papeis, "outra, mais, menos" na que tiñan que cambiar os diálogos, interpretaron a mesma escena con finais diferentes (romántico, terror, do oeste,...)
Unha representación que nos achega ao teatro para coñecelo e amalo.
Mirade as fotos que fixo Ismael Fernández e comentade as vosas impresións.


           
GRAZAS

12 comentarios:

  1. Pedro Carreira Boubeta10:08 a.m.

    Me pareció muy gracioso y creativo,ya que todo fué improvisado.Me he divertido mogollón,y me gustaron las mezclas de temas como (vaqueros,terror,romance,etc,).

    Creo que sois muy buenos como grupo y muy,muy graciosas,gracias por habernos divertido a todos.

    ResponderEliminar
  2. Anónimo5:12 p.m.

    La actuación me gusto mucho era muy original y graciosa ;)

    Judit Barreiro

    ResponderEliminar
  3. Anónimo6:18 p.m.

    A mí me gusto mucho, porque aparecían vários géneros de historias y también nos ayuda comprender los géneros dramáticos, líricos y narrativos.

    ResponderEliminar
  4. Anónimo9:34 a.m.

    Me gustó mucho y fué muy entretenido.

    ResponderEliminar
  5. Ana Maria vera sánchez3:14 p.m.

    A mín me gustou moito , por que foi moi entretidia.

    Ana Maria Vera Sánchez. :):):):):)

    ResponderEliminar
  6. Grazas pola visita e comentarios. Esperamos mais
    Ánimo

    ResponderEliminar
  7. Anónimo8:44 p.m.

    A mín gustoume moito a actuación foi moy entretida e orixinal.

    ResponderEliminar
  8. Anónimo8:02 p.m.

    Me gusto mucho esta actuación improvisada , me gustó que mezclase temas diferentes.Nunca antes había visto una improvisación pero me parecio muy entretenida.
    Muchas gracias:)

    Sara Arrojo

    ResponderEliminar
  9. me gusto,por que era muy gracioso

    ResponderEliminar
  10. Grazas Adolfo, anima aos compañeiros a facaer comentarios.

    ResponderEliminar
  11. Anónimo11:01 a.m.

    Pareceume unha improvisación moi divertida,elas actuaron moi ben,felicidades.


    Un saúdo

    Dakota López Velo.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Grazas Dakota, con enviar unha vez o comentario chega.
      O teatro sempre é unha experiencia enriquecedora

      Eliminar